Lancering RUR 2.0
Tijdens de eerste editie van de Rotterdam Business Party is RUR 2.0 gelanceerd. Tijdens een feest voor zakelijk Rotterdam op maandag 24 september werd de fors vernieuwde website van onze internetzender gepresenteerd. ‘We hebben een belangrijke stap gezet’, zegt hoofdredacteur Jan Dirk Stouten. ‘Door onze programma’s nu ook per thema in te delen is vooral de vindbaarheid van de uitzendingen fors verbeterd.’
RUR 2.0 betekent niet alleen een nieuwe website, maar ook een aantal nieuwe programma’s. Zo gaan we van start met “De Bollenboffen Bokaal” gepresenteerd door Emile Schelvis. In dit programma mogen gasten penalty’s nemen op voormalig Oranje-keeper Ed de Goeij waarmee ze geld kunnen ophalen voor het Weerstandfonds. Ook gaan we een samenwerking met Sophia TV en gaan we de stad in om pasgetrouwde Rotterdammers te interviewen in het programma “Rotterdam Trouwt”. In “De Roos van Rotterdam” bieden we Rotterdammers met bijzondere verhalen bloemen aan.
Om te vieren dat RUR 2.0 is gelanceerd starten we met de RUR-actieweken waarin we de komende weken verschillende mooie prijzen weg gaan geven.
Dus houdt onze website en social media kanalen in de gaten om niets te missen!